sabato 28 agosto 2010

Pigliati ‘na pastiglia

Io cammino ogni notte
io cammino sbarianno
io nun tengo mai suonno
non chiudo mai ll'uocchie e non bevo cafe'

'Na perziana ca sbatte
'nu lampione ca luce
e 'nu 'mbriaco che dice bussanno a 'na porta
M'arape Cunce' ?
'A tre mise nun dormo cchiu',
'na vucchella vurria scurda'
Gente diciteme comme 'aggia fa ?
Pigliate 'na pastiglia
Pigliate 'na pastiglia, siente a mme !
Pe me fa addurmi'
pe me fa scurda'
il mio dolce amor
Pigliate 'na pastiglia
Pigliate 'na pastiglia, siente a mme !
Pe me fa senti'
come un gran pascia'
e mi inebria il cuor !
Dint' 'e vetrine 'e tutte 'e farmaciste
la vecchia camomilla ha dato il posto
Alle palline e glicerofosfato
bromotelevisionato grammi zero zero tre.
Ah !
Pigliate 'na pastiglia, siente a mme !

'Into 'o scuro 'na gatta
mastecanno 'na sarda
doce doce me guarda
me guarda se struscia miagola e fa
Siente a mme, va te a cucca'
Siente a mme, va te a cucca'
So' 'nu ciuccio 'e carretta
Carrecato d'ammore
ca se tira stu core
stu core che cerca la felicita' !
'A tre mise nun dormo cchiu',
'na vucchella vurria scurda'
Gente diciteme comme 'aggia fa ?

Pigliate 'na pastiglia
Pigliate 'na pastiglia, siente a mme !
Pe me fa addurmi'
pe me fa scurda'
il mio dolce amor
Pigliate 'na pastiglia
Pigliate 'na pastiglia, siente a mme !
Pe me fa senti'
come un gran pascia'
e mi inebria il cuor !
Dint' 'e vetrine 'e tutte 'e farmaciste
la vecchia camomilla ha dato il posto
Alle palline e glicerofosfato
bromotelevisionato grammi zero zero tre.
Ah !
Pigliate 'na pastiglia, siente a mme !

Dint' 'e vetrine 'e tutte 'e farmaciste
la vecchia camomilla ha dato il posto
Alle palline e glicerofosfato
bromotelevisionato dittiti', bicarbonato
borotalco e seme 'e lino, cataplasma e semolino
'na custata 'a fiorentina mortadella, dduie panine
cu' 'nu miezo litro 'e vino nu caffe' con caffeina
grammi zero zero tre.
Ah !
Pigliate 'na pastiglia
Pigliate 'na pastiglia
Pigliate 'na pastiglia
Pigliate 'na pastiglia, siente a mme !


Renato Carosone




Nessun commento: